Post by mayschulwerslanda on Feb 13, 2022 1:19:39 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hero Factory - Idle tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hero Factory - Idle tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod öka uthålligheten ▞▞▞
▞▞▞ Hero Factory - Idle tycoon 2022 version ▞▞▞
#1: Lägg till tittarsimulator. #2: Instabil, frös min telefon till den grad att den startade om automatiskt.
Superbra
Okej, så det här är ett riktigt roligt spel men jag har ett klagomål. Jag skulle verkligen vilja ha möjligheten att kasta förtrollade stenar. Det finns ett begränsat antal utrustning som du kan få, och den utrustningen kan bara uppgraderas så många gånger... nu har jag en stor varning på ädelstenssidan hela tiden eftersom mina brickor är fulla och mina stenar är fulla också.
Ny uppdatering. Tack för att du fixade sparandet! Flera andra saker fixade också. Tack! Jag kommer att uppdatera, men möjligen bröt juvelbrytningen.
Riktigt dåligt, för mycket som händer, för mycket att tänka på, till många tutorials, inte tillräckligt med essens, jag skulle hålla mig borta
Lätt mitt favorit tomgångsspel. Det finns inga påtvingade annonser, "Prestige"-systemet gör dig inte OP länge eller helt värdelös, och det är bra om jag aktivt spelar eller har appen stängd. En sak som jag inte älskar är att varje annons är en 25/30 sekunders annons, tror att det skulle vara trevligt att lägga in en 10/15 sekunders en då och då.
den bästaシ︎
Hero Factory - Idle tycoon உருவகப்படுத்துதல் mna
Ok spel👍👍
Anständigt spel. Uppgraderingsmynt faller inte alls men du kan köpa dem med ädelstenar från butiken. Ädelstenar kan genereras extremt långsamt (3 med några timmars mellanrum). Jag säger att för att säga att det här spelet kommer att löna sig att vinna mycket snart för nya som kommer. Jag rekommenderar att du gör droppar för alla valutor oftare och lagrar varor billigare.
Du kan i stort sett njuta av spelet genom att spela annonsvideor. Det verkar som om de kommer att börja visa felet "video inte klar" när de försöker spela upp dessa annonsvideor så att du inte kan titta på dessa videor. Det ser ut som deras strategi att få folk att köpa sitt "hoppa över annonspaket" efter att folk lagt ner sin tid och pengar på det här spelet
Roligt och beroendeframkallande. Coolt spel. Små problem med bildhastighet.
Intressant inaktivt spel, men väldigt långsamt. UI är klumpig och kräver mycket onödig meny och väntan. Annonser är inte popup-fönster från ingenstans, men efter en viss punkt börjar de dyka upp i flera sektioner med en mycket irriterande och distraherande röd avisering som inte försvinner förrän du tittar på de kombinerade två eller tre annonserna. Att se annonsen för en utrustningsdrag gav mig inte heller utrustningen, och erbjöd omedelbart en annan annons.
Roligt spel men vissa av de dagliga uppdragen fungerar inte, det är att fråga för att förtrolla utrustning och när du gör händer ingenting. Jag försökte göra både vapen och hjälm
Hade en rolig tid tills spelare i hjälteligan av någon anledning skulle ha sämre utrustning än min men ha 12x hälsan. Det är absolut ingen mening. Kan inte säga om folk fuskar eller vad. Utvecklarna bryr sig uppenbarligen inte tillräckligt. Edit: bestämde mig för att ge det några försök och insåg sedan att spelet är juverskräp och att utvecklarna bara vill ha dina pengar.0 stjärnor om jag kunde ge
Jag njuter av det här spelet men hittade ett stort som gör spelet mycket lättare med besvärjelsen som framkallar mekanik om du tittar på en annons efter att du har kallat den, kom sedan tillbaka och kallar på en annan, den första försvinner aldrig, detta fungerar också för en några av de andra besvärjelserna jag märkte
Spelen är bra för vad de är. Det är ett inaktivt spel med en bra konststil. Kommer inte att förvirra dig men det kommer att bli kul när du behöver döda tid.
Kul tidsfördriv med enstaka uppdateringar. Du behöver inte betala för det här spelet, även om annonsfritt är lätt värt det.
Primitive Brothers : Endless Evolution Simülasyon chpt
Spelet är okej. Men när du är borta i mer än några minuter och titta på videon för att multiplicera ditt guld med 2. Det multipliceras inte bara, utan du får inget guld. Och det varje gång.
Ett tillräckligt bra tycoon-spel, laddat med annonser och de ger alla bonusar, med monetära alternativ. Men alternativen för säkerhetskopiering i det här spelet är... bekymrande. Molnsäkerhetskopiorna är manuella och dina kontantköp sparas inte. Jag har tappat veckor av framsteg eftersom jag var tvungen att installera om spelet, för att inte tala om pengarna jag spenderade.
Spelet såg roligare ut i annonserna, byggde faktiskt enheterna du ville skicka till striden, istället får du inte välja, allt är en lögn, det förtrollande systemet är okej antar jag, jag önskar bara att det var som i annonserna. På tal om annonser, det finns många av dem, inte tvingade, men vanligtvis är de alldeles för stora förstärkningar för att missa, så det känns som att du måste titta på en annons för att utvecklas snabbare, och det är aldrig så ett spel ska vara. när jag lämnade den här recensionen tog jag bort appen och mina framsteg.
Hero Factory - Idle tycoon உருவகப்படுத்துதல் mna
Uppdatering 27/7/20! Fortfarande ett fantastiskt spel. Jag har maxat äventyrskartan (kan inte vänta på nästa raidboss/fler nivåer!) Skulle definitivt rekommendera att ge det ett försök. Uppdatering 5/1/20 - Så, som utlovat, ändrar jag min 3-stjärniga recension till 5 stjärnor. Det här är det bästa tomgångsspelet jag har spelat. När spelet väl passade min skärm har jag inte lagt ifrån mig det! Den kombinerar element från många olika spel, de bästa elementen från andra spel.
Spelet ser roligt ut och jag laddar ner det. Men av någon anledning efter att laddningen var 100 % slutade spelet. Jag försökte många gånger men det fungerade inte. Kan du fixa det.
Enkelt, unikt på sina egna sätt och går framåt i en jämn takt. Ingen betalvägg, bara accelererar spelet. Enda nackdelen.är att det finns ett slags mjukt "slut på spelet" där det inte finns något nytt och du har i princip allt
Jag njöt verkligen av spelet; så mycket att jag köpte lite innehåll. Dagen efter köpet blir min laddningsskärm till 13 % och stannar. Jag ångrar verkligen köpen. Fungerade fint i en vecka~ men som sagt efter mitt köp gick det söderut. Jag har hoppats på någon form av uppdatering men inget ännu.
Bra spel Ditt spel är superbra i hopp you kip doin Bra
Spelet var roligt tills jag var tvungen att skicka min Note 10+ till Samsung för garantireparationer. Jag såg till att gå igenom spelmenyn och klicka för att spara mina framsteg på mitt Goolge Play Games-konto innan jag skickade av min telefon. När jag fick tillbaka min telefon torkades den så jag återställde från en säkerhetskopia. När jag gick in i Hero Factory loggade jag in på mitt Google Play Games-konto men spelet började från början. Mitt Google Play-spelkonto visar till och med min statistik som 580 men min sparade fil är borta.
Det här är bra! Det skickar inga skräppostannonser och det finns så mycket att göra!! Jag har väldigt roligt när jag spelar det här spelet och det går väldigt smidigt. Jag rekommenderar den här appen till någon som letar efter en app som de kommer att behålla väldigt länge och som även kommer att fortsätta spela medan telefonen är i fickan
ÄLSKAR DET
Med varje uppdatering och "patch" blir det här spelet värre och sämre Efter att ha spenderat så mycket tid på spelet bestämmer de sig för att "uppdatera" det och ändra en hel aspekt av spelet helt utan varning eller förklaring om den nya "mekanikern"
Jag är underhållen av spelet, det är väldigt roligt. Jag har njutit av den enkla stilen i spelet. Introt fick mig att skratta och sedan när jag började spela har jag njutit av spelets utveckling. Jag hoppas att det fortsätter att vara lika roligt som i början och att det fortsätter att uppgraderas och växa och förbli roligt för alla.
Av någon anledning, varje gång jag stänger av spelet återställs allt, jag köpte den 2x permanenta multiplikatorn och den vill att jag ska köpa den igen, jag gillar spelet men jag gillar inte det här, jag verkar inte komma någonstans
Jag trodde att jag skulle njuta av det här spelet. Men på mindre än tre veckor har jag redan nått toppen av spelet. Jag är maxad på flera uppgraderingar, överträffade äventyrskartan och jag låste upp den dyraste hjälten på andra speldagen. Absolut inte värt pengarna - för lite innehåll.
Speltimern återställs inte om du inte lämnar spelet på i 24 timmar i sträck. Det har gått 3 dagar hittills och jag har fortfarande 10 timmar på mig att vänta på att kunna raida igen
Det finns många bidrag i detta spelfält, men Hero Factory har tillräckligt med karisma för att sticka ut. Om du ska spela den här typen av spel, då är det här det här.
Hade jättekul med spelet i ungefär en vecka. Idag skulle spelet inte laddas helt. Den stannade på 13% och frös där. Efter en misslyckad omstart av telefonen. Välj att avinstallera appen. Det visade sig att inga av mina framsteg sparades och jag var tvungen att börja om helt. Jag har tagit bort spelet och kommer inte tillbaka. Synd för det är faktiskt ganska kul
Det är roligt nog. Kampanjens färdplan stannar på nivå 700 av någon anledning så det känns som att spelet är klart. Du kan maxa bonusdelarna med medaljer så återigen känns det som att spelet är slut. Växeln maxar också på 40, vilket inte ens kräver den bästa uppgraderingen av redskapet, så de verkar meningslösa. Det är ett okej spel som utvecklaren verkar ha gett upp.
Det var ganska intressant men efter den första uppdateringen ville spelet inte ladda över 13% så jag gav upp det.
Jag har bara spelat i cirka 3 dagar och skulle ge 4-stjärnigt om mitt spel inte plötsligt inte laddades över 13% vilket tvingade mig att avinstallera och hoppas att mina framsteg sparades men det var inte
Spelet är fantastiskt, MEN jävla PVP behöver en massiv balansering. Min fulla elduppsättning med full raid pansar 25-20 blade master förlorade mot en 23-20 bågskytt som använde giftvapen och icke elementär rustning. Jag menar kom igen, var är de elementära fördelarna???
Roligt spel som vanligtvis spelas ett par minuter åt gången varannan timme. Du måste titta på en annons för att öppna de "gratis" kistorna som du får efter så lång tid. Kostnaden för att ta bort annonser är $12. Jag har valt att bara inte titta på annonser om jag inte måste. Det betyder att jag inte klickar på fen och jag använder inte boostern. Endast annonser jag tittar på är för den dagliga bröstet och semestern som jag använder ungefär en gång i veckan. Utvecklare skulle få mer pengar genom att minska kostnaden för annonsfri.
Jättebra och roligt för folk som inte spela så mycket för att man tjänar pengar utan att göra något.
Så smutsig lön att vinna. Om du inte betalar, överväg inte ens att göra pvp.
Det är riktigt bra, men av någon anledning på min Samsung-surfplatta och detta hände mig två gånger är det andra gången men det slutar bara laddas vid 13 % och jag vet inte om det är min surfplatta eller inte.
Var ett roligt spel, tills nu när allt är på en evig nedkylning och de flesta funktioner i spelet blir låsta... till och med betalat för inga annonser....
Det är en väldigt bra app.För man kan göra sina egna hjältar.
Det var ett bra spel lite för lätt men jag gillar ändå